itulau_fanua

E faʻapefea ona filifili le caliper sili? eseesega i le va o numera ma tusi lesona

O le caliper o se meafaigaluega e faʻaaogaina e fua ai le mamao i le va o itu e lua o se mea: e mafai ona e fuaina, ma le saʻo i lalo i le 0.01mm, mea uma e le faigofie ona fuaina i soʻo se isi meafaigaluega,. E tusa lava pe o lo'o taatele pea le vernier ma le vili, i aso nei ua sili atu le lauiloa o calipers numera: o lenei mea na tupu ona e faigofie uma ona faʻaoga ma sili atu ona saʻo.

Fa'afefea ona filifili se caliper?
E afe faʻataʻitaʻiga eseese o lenei meafaigaluega, faʻapefea la ona e filifilia le mea sili?

Muamua lava, e tatau ona e mafaufau e uiga i le siosiomaga faʻaoga: o loʻo i ai le tele o calipers ua fuafuaina e faʻaoga i le faʻafesoʻotaʻi ma vai ma vai, aʻo isi e lelei atoatoa mo siosiomaga mago.

Ma, e tatau ona e manatua le saʻo e te manaʻomia: afai o le a e faia se galuega maualuga faʻapitoa ma saʻo, e te manaʻomia se faʻataʻitaʻiga numera faʻapolofesa ma se iugafono i le va o le 0.005 mm ma le 0.001 mm.
O ituaiga ta'avale ta'itasi e iai ona lelei ma fa'aletonu, o le fea e filifili ai e pule lava oe. Ose ta'iala pu'upu'u i ituaiga masani o lenei mea faigaluega e mafai ona e mauaina ile maketi.

Vernier calipers
O mea ia e taitutusa ma se tulafono fa'ase'e: e matua'i pipi'i lava, o lea e fetaui lelei mo i latou e le fa'afememea'i gofie pe a faitau numera ma fua. E leai se latou vili po'o se fa'aaliga, o lea e tatau ona fa'atatau tonu le faitau i luga o le tino (e ala i fa'aopoopoga laina): ona o le fa'auiga sese, e faigata ona faitau. Ae ui i lea, e malolosi ma fa'ate'ia, fa'aopoopo i le taugofie nai lo le telefoni ma fa'ata'ita'iga numera.

tala fou

Dial Calipers
E faigofie lava ona fa'aoga lenei ituaiga o fa'alava: e iai le laina laina e fa'aalia ai le fua, e pau le mea e fai o le fa'aopoopoina o le fua fa'ase'e ina ia maua ai le fua sa'o ma fa'ai'uga. O latou tau e fai si maualuga teisi ma e itiiti ifo le teteʻi faʻatusatusa i le vernier, ae o ni meafaigaluega lelei mo i latou e manaʻomia se caliper faʻapitoa ma saʻo e aunoa ma le faʻaaluina tele.

talafou2

Calipers numera

O meafaigaluega sili ia mo i latou e mautinoa e le o ni tagata numera, ae faʻapea foi mo le faia o fua saʻo. Latou te fa'aali sa'o i le 0.025mm (0.001”) ma e mafai ona fa'atino fua fa'aopoopo. E manino lava, o calipers numera e sili atu ona faʻaleagaina mai se teʻi; e le gata i lea, atonu latou te leiloa le saʻo pe afai e te galue faʻafesoʻotaʻi ma le suauu poʻo le pefu ma e sili atu le taugata nai lo isi ituaiga. Ia manatua i taimi uma e teu maa ma oe, ina ia e le lamatia ai le mauaina o oe lava ma se caliper mate a'o e galue.

tala fou

Po'o le a lava le fa'ata'ita'iga e te filifili e filifili, ia manatua e 'alo'ese mai calipers e faia mai i palasiti, aua e sili atu ona malepe pe a uma na'o ni nai fa'aoga. E tatau foi ona e aloese mai le faʻatauina o mea faigaluega e le lelei pe a faʻaaogaina, aua e mafai ona faʻagesegese lau galuega.


Taimi meli: Aukuso-18-2021